خط مشی شرکت پرشین پارس

پرشین پارس یکی از بهترین ،بزرگترین و معتبرترین شرکت های فروش انواع خودرو می باشد.این شرکت ارائه دهنده بالاترین میزان کیفیت در محصولات وارداتی خود است و تا الان دارای بالاترین درصد رضایتمندی مشتریان در بین رقبا می باشد. پرشین پارس به عنوان بزرگترین شبکه فروش خودرو در پایتخت و به زودی در سراسر کشور درجهت تامین نیاز متقاضیان خرید خودرو از تمامی واردکنندگان، نمایندگان و تولید کنندگان درجهت تسریع در فروش محصولات خود دعوت به همکاری نموده تا کالاهای خود را در سبد فروش اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو قرار دهند.خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان

سیستم مدیریت کیفیت و سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان

خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان

شرکت آرمان پرشین پارس در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و متخصص در نظر دارد از طریق بهبود مستمر فرآیندها و برآورده ساختن نیازهای مشتریان، در جهت جلب رضایت ایشان عمل نموده و همچنان در زمره بزرگترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی تامین خودرو قرار گیرد.

این شرکت در راستای تحقق آرمان، رسالت و ماموریت سازمانی خویش، جهت گیری اصلی خود را بر پایه و بنیان های محوری زیر استوار و تنظیم نموده است:

1- ایجاد محیطی مشتری محور با تخصیص منابع لازم در جهت دریافت بازخوردهای مشتریان و افزایش رضایت و کاهش شکایات مشتریان

2- توسعه ارائه خدمات فروش و کسب سهم بیشتری از بازار از طریق گشترش شبکه توزیع در کشور

3- ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاشخگویی به آنها با آموزش های مستمر

4- ترویج فرهنگ خودباوری و برقرای ارتباطات مناسب درون سازمانی

خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان

خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان

پرشین پارس با در اختیار گرفتن نیروهای کارآمد و متخصص، متمرکز نمودن واحدهای سازمانی، به کارگیری آخرین تکنولوژی ها و دریافت استاندارد های روز دنیا و بهره گیری از مشاورین برتر داخلی و خارجی در جهت پیشبرد اهداف متعالی شرکت “از جمله افزایش رضایتمندی مشتری” گام های بلندی برداشته است.

مدیرعامل شرکت با بهره گیری از کارکنانی مجرب و در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلان سازمان و به منظور پایبندی به موارد فوق الذکر، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین المللی ISO9001:2008 و سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2012 و سیستم پاسخگویی به شکایات مشتریان ISO 10002:2004 نموده و با جلب مشارکت کلیه کارکنان شرکت، خود را متعهد به رعایت الزامات این استانداردها به بهترین نحو ممکن و بهبود مداوم فعالیت ها و فرآیندهای مرتبط می داند.

مجوزها و استانداردهای شرکت پرشین پارس

  • دارای عاملیت فروش محصولات ام جی
  • عضو رسمی اتحادیه فروشندگان خودرو و دارای پروانه ی کسب به شماره صنفی 0335872356

 

در پرشین پارس عرضه محصولات با قیمت مناسب و تعرفه های مشخص را میتوانید تجربه کنید.